Με εισήγηση της Εθνικής Επιτροπής Δημόσιας Υγείας έναντι του Κορωνοϊού, για προληπτικούς λόγους τα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας θα παραμείνουν κλειστά έως την 10η Απριλίου, παραμονή του Λαζάρου.
Εξ αποστάσεως…
πειραματισμοί!
Αγαπητοί γονείς,
Εξαιτίας της
πανδημίας έχει αλλάξει δραματικά η καθημερινότητά μας. Ο επιβεβλημένος
εγκλεισμός μας είναι αλήθεια πως μας βρίσκει απροετοίμαστους σε όλα τα επίπεδα
και κυρίως στα θέματα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Επειδή, σε αυτή τη
φάση, δεν γνωρίζουμε πόσο χρόνο θα διαρκέσει αυτή η κατάσταση, οφείλουμε να
πειθαρχούμε στις οδηγίες των ειδικών επιστημόνων. Απασχολείστε δημιουργικά
τα παιδιά μας χρησιμοποιώντας τόσο τις υφιστάμενες ψηφιακές δομές του Υπουργείου
Παιδείας και Θρησκευμάτων όσο και το πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό από αξιόπιστους
συνδέσμους που θα σας κοινοποιούμε και οι περισσότεροι από εσάς μπορείτε εύκολα
να αναζητήσετε στο διαδίκτυο μιας και έχετε την απαιτούμενη εξοικείωση με τη
χρήση του. ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ! ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ!!
Με υπομονή,
πειθαρχία, κοινωνική ευθύνη και καλή συνεργασία θα περάσουμε και αυτή τη
δοκιμασία.
Όσον αφορά στην
προσπάθεια του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων να δρομολογήσει την εφαρμογή
της εξ αποστάσεως διδασκαλίας, η πολυετής κοινωνική μου εμπειρία ως
ενεργού πολίτη της χώρας μου καθώς και η πολυετής επίσης εκπαιδευτική μου εμπειρία,
με καθιστούν βέβαιο ότι το συγκεκριμένο εγχείρημα, σε αυτή τη φάση και συγκυρία,
δεν θα είναι εύκολο να εφαρμοστεί και ως εκ τούτου να αποδώσει καρπούς. Παρά,
λοιπόν, την αδιαμφισβήτητη διάθεση και τις δεδομένες προσπάθειες της
εκπαιδευτικής κοινότητας, η οποία στο σύνολό της σχεδόν έχει «βάλει πλάτη» σε
άπειρες δυσκολίες και προβλήματα, είναι αναπόφευκτο ότι θα προκύψουν
εγγενείς του συστήματος και όχι μόνο αδυναμίες.
Φίλοι γονείς,
Το σύνολο σχεδόν των
εκπαιδευτικών δεν έχουμε εφαρμόσει ποτέ στο παρελθόν τέτοιες μεθόδους
διδασκαλίας αφ’ ενός βέβαια διότι -ευτυχώς με αφορμή τον λόγο για τον οποίο ενέσκηψε-
δεν χρειάστηκε και αφ’ ετέρου και κυρίως, δεν επιμορφωθήκαμε ποτέ για την
εφαρμογή του συγκεκριμένου μοντέλου διδασκαλίας! Επιπροσθέτως,
αρκετοί συνάδελφοι δεν είναι εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες, όπως
αρκετοί, επίσης, συνάδελφοι δεν διαθέτουν τον κατάλληλο και αναγκαίο εξοπλισμό,
με αποτέλεσμα να είναι αδύνατη ακόμη και η εξ αποστάσεως επικοινωνία
μεταξύ των μελών των Συλλόγων Διδασκόντων.
Τέλος, και επειδή τα
συνταγματικά κατοχυρωμένα δικαιώματα της ισονομίας και της ισότητας, των ίσων
ευκαιριών των πολιτών, είναι θεμελιώδη δικαιώματα κάθε μαθητή/μαθήτριας, θεωρώ
απαράδεκτο να μείνει έστω και ένας μαθητής/μία μαθήτρια ΕΚΤΟΣ αυτής της
διαδικασίας, γιατί είτε δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο είτε δεν διαθέτουν
τον κατάλληλο εξοπλισμό. Ανατριχιάζω δε στην ιδέα, αν πρόκειται και για
δυσπραγία (έλλειψη οικονομικών πόρων. Σε πολλά νοικοκυριά αυτή την περίοδο δεν
«μπαίνει» σεντς!)…
Κυρία υπουργέ,
Όσο για τις «χαμένες» διδακτικές ώρες σας ενημερώνω,
θέλω να πιστεύω ότι το γνωρίζετε, πως για τα Δημοτικά σχολεία δεν υπάρχει
πρόβλημα αναπλήρωσης για τις τέσσερις εβδομάδες, διότι έτσι κι αλλιώς το
χρονικό διάστημα από τις αρχές Μαρτίου έως και τις 25 Μαρτίου, ανέκαθεν ήταν
και είναι περίοδος προετοιμασίας για τον εορτασμό της Εθνικής μας επετείου και
«χάνονταν» (χρησιμοποιώ το ρήμα
ποσοτικά και μόνο) κάποιες αρκετές ώρες για τις πρόβες της σχολικής γιορτής
καθώς και για την προετοιμασία και την αξιοπρεπή παρουσία των μαθητών/μαθητριών
κατά τις παρελάσεις πανελληνίως, ανήμερα της Εθνικής μας επετείου. Ουσιαστικά,
λοιπόν, στα Δημοτικά Σχολεία θα "χαθούν", για την ώρα, δύο εβδομάδες (26 Μαρτίου
έως 10 Απριλίου), οι οποίες, υγεία να έχουμε, αναπληρώνονται άνετα, αν, Θεού
θέλοντος και κορωνοϊού επιτρέποντος, τα σχολεία ανοίξουν μετά το Πάσχα.
Ο Διευθυντής
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου