1821-2021 Η ΕΛΛΑΣ ΕΥΓΝΩΜΟΝΟΥΣΑ Από την παράστασή μας, "Το μεγάλο μας Τσίρκο" 25-3-2017

Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014

ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΩΡΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΗΣ ΚΩΜΟΠΟΛΕΩΣ ΜΑΣ
Την Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014, οι εκπαιδευτικοί  του σχολείου μας παρακολούθησαν δίωρο επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα : "Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη της κριτικής-δημιουργικής σκέψης", που οργάνωσε ο σχολικός σύμβουλος της περιφερείας μας, Χρήστος Παστελάς.

Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

4ο 8/θ Δημοτικό σχολείο            
   Άργους Ορεστικου                Άργος Ορεστικό, 28-11-2014

Αγαπητοί, γονείς/κηδεμόνες,
Σας ενημερώνουμε ότι, και φέτος (σχολικό έτος 2014-2015), θα πραγματοποιηθεί ο αντιφυματικός εμβολιασμός στους μαθητές. Ο εμβολιασμός αφορά τους μαθητές της πρώτης τάξης και όσους μαθητές δεν εμβολιάστηκαν τα προηγούμενα έτη και σκοπός του είναι η πρόληψη της φυματίωσης. Ήδη, στο Κέντρο Υγείας της κωμοπόλεώς μας, ξεκίνησε πρόγραμμα που περιλαμβάνει τη δοκιμαστική εξέταση MANTOYX(μαντού), στην οποία θα υποβληθούν και οι μαθητές του σχολείου μας, την Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2014 και ώρα 08:15, στο Κέντρο Υγείας Άργους Ορεστικού.
Παρακαλώ, να συνοδεύσετε τα παιδιά σας τη συγκεκριμένη μέρα και ώρα στο συγκεκριμένο χώρο, έχοντας μαζί σας και το βιβλιάριο εμβολιασμού τους.
Μετά τον εμβολιασμό θα μεταφέρετε τα παιδιά σας στο σχολείο. προκειμένου να συνεχιστούν τα μαθήματα.
Ο Διευθυντής του Σχολείου

Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

Πώς να βοηθήσετε το παιδί σας με το διάβασμα

 Αναδημοσίευση απο ιστολόγιο Νίκου Δημητρίου
Το να βοηθάτε το παιδί με τα μαθήματά του δε σημαίνει να τα κάνετε εσείς για εκείνο, αλλά να του δίνετε κάποιες κατευθύνσεις προκειμένου να βρει τον δικό του αποτελεσματικό τρόπο διαβάσματος, τον οποίον θα εφαρμόζει μεγαλώνοντας. Ξεκινήστε όσο το παιδί είναι ακόμα μικρό, από την Ά τάξη του Δημοτικού, για να δείτε αποτελέσματα ακόμα πιο γρήγορα. Πώς; 

Το κατάλληλο περιβάλλον

Για να μπορέσει το παιδί να συγκεντρωθεί και να αποδώσει στο διάβασμά του χρειάζεται έναν χώρο ήσυχο, με καλό φωτισμό και με κάποιον βασικό εξοπλισμό (π.χ. μολύβια, γόμες, χάρακες, υπογραμμιστικά κ.λ.π.). Καθώς στις μικρές τάξεις του Δημοτικού τα παιδιά έχουν συχνά να κάνουν εργασίες και κατασκευές, για τις οποίες μπορεί να χρειαστούν συγκεκριμένα υλικά, καλό είναι αυτό να το μαθαίνετε αμέσως όταν το παιδί επιστρέφει από το σχολείο, ώστε να τα προμηθεύεστε εγκαίρως.

Κλείστε τηλεόραση και υπολογιστή

Είναι σχεδόν αδύνατο για το παιδί να συγκεντρωθεί στο διάβασμά του αν στο γραφείο του υπάρχει πάντα ένας υπολογιστής ανοιχτός ή αν κάποια τηλεόραση παίζει δυνατά στο σπίτι, πόσο μάλλον, για τα μεγαλύτερα παιδιά, αν χτυπά διαρκώς το κινητό τους. Πιθανώς να είναι δύσκολο να τα πείσετε να κλείσουν όλες αυτές τις συσκευές, όμως πρέπει να τους δώσετε να καταλάβουν πως όσο πιο συγκεντρωμένα είναι στο διάβασμά τους τόσο πιο γρήγορα θα τελειώσουν.

Ξεχωριστός χώρος για το κάθε παιδί

Ακόμα και οι πιο επιμελείς μαθητές μπορεί να αποσπούν ο ένας την προσοχή του άλλου την ώρα του διαβάσματος. Έτσι, αν έχετε δύο παιδιά που πηγαίνουν σχολείο, προσπαθήστε να ορίσετε ξεχωριστούς χώρους διαβάσματος για το κάθε ένα και διατηρήστε ένα αυστηρό ωράριο ησυχίας, ώστε αν το ένα έχει τελειώσει το διάβασμα να μην ενοχλεί το άλλο.

Βρείτε τους χρόνους τους

Κάποια παιδιά είναι πιο παραγωγικά στο διάβασμά τους αμέσως μετά το σχολείο, ενώ κάποια άλλα προτιμούν να διαβάζουν πιο αργά το βράδυ, αφού έχουν πρώτα ξεκουραστεί. Το ποιο πρόγραμμα θα επιλέξετε έχει να κάνει με το δικό σας παιδί, πάντως το σημαντικό είναι να το τηρείτε αυστηρά ώστε το διάβασμα να του γίνει τρόπος ζωής.

Γίνετε η «πηγή» τους

Είναι πολύ πιθανό, ειδικά για τα πιο μικρά παιδιά, να χρειαστούν συχνά την βοήθεια και τις γνώσεις σας για κάποια μαθήματα. Και όσο αυτό είναι εφικτό, καλό είναι να είστε εκεί για εκείνα. Βοηθήστε τα π.χ. σε μία-δύο ασκήσεις μαθηματικών, αλλά αφήστε τα μετά να προσπαθήσουν μόνα τους. Μην κάνετε, όμως, το λάθος να τους δίνετε «μασημένη τροφή», π.χ. λυσάρια με έτοιμες απαντήσεις για τις ασκήσεις τους, γιατί με τον τρόπο αυτό δεν θα μπορέσουν να μάθουν τίποτα. Αν δεν γνωρίζετε την απάντηση σε κάποιο ερώτημά τους αναζητήστε την μαζί, π.χ. μέσα από το βιβλίο τους, κι αν συνεχίζετε να μη μπορείτε να τα βοηθήσετε συζητήστε το με τον δάσκαλο ή καθηγητή του παιδιού, ώστε να σας δώσει κατευθύνσεις για το τι να κάνετε στο σπίτι.

Γραπτό πρόγραμμα

Ένας καλός τρόπος να οργανώσετε το παιδί με τα διαβάσματά του είναι να του μάθετε να τα γράφει. Να έχει, δηλαδή, ένα ημερολόγιο στο οποίο θα γράφει κάθε μέρα τι μαθήματα έχει για την επόμενη ή τη μεθεπόμενη και να τα βάζει σε σειρά προτεραιότητας. Μπορεί, μάλιστα, να βοηθά το παιδί να ξεκινά το διάβασμά του με τα πιο «δύσκολα» μαθήματα και να αφήνει τελευταία τα πιο εύκολα ή τις εργασίες.

Σε επαφή με τους δασκάλους και τους καθηγητές

Μη χάνετε τις συναντήσεις δασκάλων-γονιών, όπου μπορείτε να ενημερώνεστε για την πρόοδο του παιδιού σας στο σχολείο, και οποιαδήποτε στιγμή νιώσετε την ανάγκη μη διστάζετε να επικοινωνείτε με τους δασκάλους του παιδιού για να ρωτάτε πώς τα πηγαίνει με τα μαθήματα αλλά και με τους συμμαθητές του. Επιπλέον, ενημερώνετε τους δασκάλους αν βλέπετε ότι το παιδί αντιμετωπίζει δυσκολίες με κάποιο μάθημα.

Ελέγχετε τα τεστ

Ζητάτε από το παιδί να σας δείχνει τις διορθωμένες εργασίες του και τα βαθμολογημένα τεστ. Μην το κάνετε, όμως, για να το μαλώσετε ή να το κρίνετε, ειδικά αν δεν τα έχει πάει καλά, αλλά για να έχετε εικόνα της προόδου του και να το βοηθάτε να καταλαβαίνει τα λάθη του, ώστε να μην τα επαναλάβει. Σκοπός, άλλωστε, είναι να αριστεύσει στις εξετάσεις που γίνονται στο τέλος κάθε χρονιάς και εν τέλει, μεγαλώνοντας, να μην του μένουν κενά από τις τάξεις που θα περνά.

Μην το απογοητεύετε

Υπάρχει περίπτωση, κάποια στιγμή μέσα στη χρονιά, το παιδί να δυσκολευτεί με κάποιο μάθημα ή και να κουραστεί με τα καθημερινά διαβάσματα. Και είναι ακριβώς εκείνες οι στιγμές που έχει ανάγκη από την στήριξή σας. Αν δείτε ότι απελπίζεται επειδή δεν καταλαβαίνει κάτι, αντί να το πιέσετε βρείτε του κάθε δυνατή λύση για να το καταλάβει –εν ανάγκη, κάντε του ιδιαίτερα μαθήματα. Κι αν το δείτε να κουράζεται, δώστε του κίνητρα και εμψυχώστε το. Θυμίστε του πόσο ικανό και έξυπνο είναι, πόσα πράγματα μαθαίνει μεγαλώνοντας και πόσο σπουδαία θα νιώθει όταν θα έχει τελειώσει τα διαβάσματά του. Και εξηγήστε του ότι όσο μεγαλώνει οι υποχρεώσεις του θα αυξάνονται, όμως μαζί με αυτές θα αυξάνονται και όλα αυτά που θα κερδίζει, οι εμπειρίες, και οι ελευθερίες που θα αποκτά. Άλλωστε, υπάρχει πάντα το σαββατοκύριακο, για να χαλαρώσει και να διασκεδάσει!

Φροντίστε για τον ύπνο και το φαγητό του

Ο επαρκής ύπνος και το θρεπτικό φαγητό είναι απαραίτητα για την καλύτερη απόδοση του παιδιού στα διαβάσματά του. Σε συνδυασμό, μάλιστα, με την τακτική άσκηση εξασφαλίζουν το πολύτιμο «νους υγιής εν σώματι υγιεί» που χρειάζεται κάθε μαθητής.
ΠΗΓΗ: mama365.gr

Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτων του Παιδιού: Η σκληρή πραγματικότητα στην Ελλάδα


Η 20η Νοεμβρίου εορτάζεται ως η Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτων του Παιδιού και η ημέρα κατά την οποία ο ΟΗΕ κατοχύρωσε την Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού, η οποία περιλαμβάνει τους τομείς Επιβίωσης, Ανάπτυξης, Προστασίας και Συμμετοχής. Παρά την σπουδαιότητα και επικαιρότητα των δικαιωμάτων αυτών, όμως, εκατομμύρια παιδιά, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, συνεχίζουν να υφίστανται τραγικές συνέπειες από πολέμους, ασθένειες, και το οικονομικό χάος που, ειδικά στις αναπτυγμένες χώρες, οδηγεί σε αμέτρητες μορφές παιδικής κακοποίησης. Κι αν όλα αυτά σας ακούγονται «ξύλινα» και χιλιοειπωμένα, θα σοκαριστείτε όταν συνειδητοποιήσετε πόσο συχνά και πόσο κοντά σας λαμβάνουν χώρα. 
Τα βασικά Δικαιώματα του Παιδιού

Για να μπορέσει κανείς να αναγνωρίσει με ποιους τρόπους τα παιδιά βάλλονται καθημερινά από απάνθρωπες συνθήκες διαβίωσης, πρέπει να γνωρίζει τα θεμελιώδη δικαιώματά τους. Τα δικαιώματα αυτά αφορούν κάθε παιδί έως 18 ετών, ανεξάρτητα από το πού ζει, τι γλώσσα μιλά αυτό ή οι γονείς του, ποια είναι η θρησκεία του, το φύλο του, οι παραδόσεις, αν έχει κάποια αναπηρία, αν είναι πλούσιο ή φτωχό.

Τόσο οι γονείς όσο και το κράτος έχουν υποχρέωση να κάνουν το καλύτερο δυνατό για το παιδί, προκειμένου να μεγαλώσει και να αναπτυχθεί πλήρως, αλλά και να μάθουν στο παιδί να ασκεί τα δικαιώματά του, για να γίνει ένας ελεύθερος και ολοκληρωμένος πολίτης.

Κάθε παιδί:

- Έχει δικαίωμα στη ζωή.
- Έχει δικαίωμα να έχει ένα όνομα – μία ταυτότητα και αυτό πρέπει να αναγνωρίζεται επίσημα από το κράτος. Έχει δικαίωμα σε μια εθνικότητα (να ανήκει σε μια χώρα).
- Έχει το δικαίωμα να μένει με τους γονείς (ή γονέα) του, εκτός και αν αυτό είναι κακό για εκείνο. Έχει πάντως το δικαίωμα να ζει με μια οικογένεια που νοιάζεται για εκείνο.
- Έχει το δικαίωμα να λέει τη γνώμη του και οι μεγάλοι να την ακούν και να την παίρνουν σοβαρά.
- Έχει το δικαίωμα να ανακαλύπτει πράγματα και να μοιράζεται τις σκέψεις του με άλλους, μιλώντας, ζωγραφίζοντας, γράφοντας ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο εκτός και αν αυτός βλάπτει ή προσβάλλει άλλους ανθρώπους.
- Έχει το δικαίωμα να επιλέξει τη δική του θρησκεία και τα πιστεύω. Οι γονείς του θα πρέπει να το βοηθήσουν να αποφασίσει τι είναι σωστό και τι λάθος και ποιο είναι το καλύτερο για εκείνο.
- Έχει το δικαίωμα να διαλέξει τους φίλους του και να συμμετέχει ή να φτιάξει ομάδες, φτάνει αυτό να μην βλάπτει άλλους.
- Έχει δικαίωμα σεβασμού στην ιδιωτική του ζωή.
- Έχει το δικαίωμα να λαμβάνει πληροφορίες που είναι σημαντικές για την ευημερία του, από το ραδιόφωνο, τις εφημερίδες, βιβλία, ηλεκτρονικούς υπολογιστές και άλλες πηγές. Οι ενήλικες πρέπει να βεβαιωθούν πως οι πληροφορίες που λαμβάνει το παιδί δεν είναι βλαβερές και να το βοηθήσουν να βρει και να καταλάβει τις πληροφορίες που χρειάζεται.
- Έχει το δικαίωμα να προστατεύεται από το να πάθει κακό ή να το κακομεταχειριστούν, στο σώμα ή το μυαλό.
- Έχει το δικαίωμα σε ειδική φροντίδα και βοήθεια αν δεν μπορεί να ζήσει με τους γονείς του, αλλά και σε φροντίδα και προστασία αν το υιοθετήσουν ή το αναλάβει ανάδοχη οικογένεια.
- Έχει δικαίωμα σε ειδική φροντίδα και βοήθεια αν είναι πρόσφυγας (εάν εξαναγκάστηκε να φύγει από το σπίτι του και ζει σε άλλη χώρα), όπως και σε όλα τα άλλα δικαιώματα αυτής της Σύμβασης.
- Έχει δικαίωμα σε ειδική εκπαίδευση και φροντίδα αν έχει κάποια αναπηρία, καθώς και σε όλα τα άλλα δικαιώματα αυτής της Σύμβασης, ώστε να μπορεί να ζήσει μια ολοκληρωμένη ζωή.
- Έχει δικαίωμα στην καλύτερη δυνατή φροντίδα για την υγεία του, καθαρό νερό να πιει, θρεπτικό φαγητό, ένα καθαρό και ασφαλές περιβάλλον και τις πληροφορίες που θα το βοηθήσουν να μείνει υγιές.
- Έχει δικαίωμα για βοήθεια από το κράτος αν είναι φτωχό ή βρίσκεται σε ανάγκη.
- Έχει δικαίωμα σε φαγητό, ρούχα, ένα ασφαλές μέρος να ζήσει και να ικανοποιούνται οι βασικές του ανάγκες. Δεν πρέπει να μειονεκτεί με τρόπο που να μην μπορεί να κάνει πολλά από τα πράγματα που κάνουν τα άλλα τα παιδιά.
- Έχεις δικαίωμα σε εκπαίδευση καλής ποιότητας. Πρέπει να ενθαρρύνεται να πηγαίνει στο σχολείο μέχρι την υψηλότερη τάξη που μπορεί. Η δε εκπαίδευσή του πρέπει να το βοηθά να χρησιμοποιεί και να αναπτύσσει το ταλέντο και τις ικανότητές του. Πρέπει επίσης να το βοηθάει να μάθει να ζει με ειρήνη, να προστατεύει το περιβάλλον και να σέβεται τους άλλους ανθρώπους.
- Έχει το δικαίωμα να εξασκεί τις παραδόσεις του, τη γλώσσα και τη θρησκεία του - ή όποια άλλη επιλέξει. Μειονότητες και ιθαγενείς ομάδες χρειάζονται ιδιαίτερη προστασία αυτού του δικαιώματος.
- Έχει δικαίωμα στο παιχνίδι και την ξεκούραση.
- Έχει δικαίωμα προστασίας από εργασία που το βλάπτει και που είναι επιβλαβής για την υγεία και την εκπαίδευσή του. Εάν εργάζεται, έχει το δικαίωμα να είναι ασφαλές και να πληρώνεται ικανοποιητικά.
- Έχει δικαίωμα προστασίας από επιβλαβή ναρκωτικά και από το εμπόριο ναρκωτικών.
- Έχει δικαίωμα σε μια ζωή ελεύθερη από σεξουαλική κακοποίηση.
- Έχει δικαίωμα προστασίας από κάθε μορφή εκμετάλλευσης.
- Κανείς δεν επιτρέπεται να το τιμωρεί με σκληρό ή επιβλαβή τρόπο.
- Έχει δικαίωμα σε προστασία και ελευθερία από τον πόλεμο. Παιδιά κάτω των 15 ετών δεν μπορούν να αναγκαστούν να πάνε στο στρατό ή να συμμετέχουν σε πολέμους.
- Έχει δικαίωμα σε βοήθεια αν πληγωθεί, αν παραμεληθεί ή αν το κακομεταχειρισθούν.
Τα καταπατημένα δικαιώματα των παιδιών στην Ελλάδα σήμερα

Η τελευταία έκθεση της Unicef (Μάρτιος-Οκτώβριος 2014) καταγράφει την σκληρή πραγματικότητα των δικαιωμάτων των παιδιών στην Ελλάδα σήμερα:
  • Τα τελευταία χρόνια εκατοντάδες χιλιάδες Ελληνόπουλα στερούνται των παραπάνω δικαιωμάτων, καθώς από το 2008 μέχρι σήμερα η Ελλάδα παρουσιάζει σχεδόν διπλάσια αύξηση στο ποσοστό παιδική φτώχειας. Πιο συγκεκριμένα:
  • Το ποσοστό των παιδιών που ζουν σε συνθήκες φτώχειας έχει τριπλασιαστεί. Το 1/3 του ελληνικού πληθυσμού που ζει κάτω από το όριο της φτώχειας αποτελείται από παιδιά κάτω των 18 ετών.
  • Σημαντικό ποσοστό μη προνομιούχων παιδιών δεν έχουν καν πρόσβαση στην ιατροφαρμακευτική κάλυψη.
  • Το ποσοστό των παιδιών και νέων, από 15 έως 24 ετών, που δεν έχουν πρόσβαση στην εκπαίδευση ή την εργασία έχει διπλασιαστεί, αγγίζοντας το 20%.
  • Η Ελλάδα βρίσκεται στις υψηλότερες θέσεις παγκοσμίως στη σωματική κακοποίηση και το σχολικό bullying, στις ηλικίες 11-15 ετών.

Η Unicef, το Χαμόγελο του Παιδιού, ο Συνήγορος του Παιδιού και το Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού είναι οι φορείς στους οποίους μπορούν να απευθύνονται παιδιά και γονείς, προκειμένου να ενημερώνονται και να ζητούν βοήθεια σε θέματα που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια, την προστασία και την ευημερία των παιδιών.



ΠΗΓΗ: mama365.gr

Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014

41 χρόνια από την εξέγερση του Πολυτεχνείου

ΦΩΤΟ- από τη σημερινή εκδήλωση για την 41η επέτειο εξέγερσης του Πολυτεχνείου


Εργασίες μαθητών




Οι μαθητές μας στο Νεολιθικό οικισμό Αυγής




Το διήμερο 13 και 14 Νοεμβρίου, οι τάξεις Ε΄και ΣΤ΄ επισκέφθηκαν το «Κέντρο Τεκμηρίωσης και Προβολής των Ανασκαφών του Νεολιθικού Οικισμού Αυγής» και παρακολούθησαν τα εκπαιδευτικά προγράμματα "θέματα της νεολιθικής καθημερινότητας" και "δημιουργώντας με τον πηλό".
.
Οι μαθητές το πρώτο δίωρο συζήτησαν και επανέφεραν στη μνήμη τους, με την καθοδήγηση βέβαια των αρχαιολόγων, Νικόλαου Κατσικαρίδη, και Τάσου Μπεκιάρη, τους τρόπους ζωής των ανθρώπων εκείνης της περιόδου.


Το δεύτερο δίωρο οι μαθητές οργανώθηκαν σε ομάδες και έμαθαν τα μυστικά του πηλού, κατασκευάζοντας συνεργαζόμενοι μικρά αγγεία, ειδώλια, σφραγίδες και ομοιώματα σπιτιών και φούρνων.

Οι μαθητές ενθουσιασμένοι από το πρόγραμμα επέστρεψαν στο σχολείο με πολλά πήλινα αγγεία, τα οποία όμως ήθελαν το ανάλογο ψήσιμο για να είναι τελειοποιημένα.

Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014

Το σχολείο μας τίμησε τους πολεμιστές του 1912 και την επέτειο απελευθέρωσης της περιοχής μας από τους Τούρκους.



Με μία εμπεριστατωμένη και τεκμηριωμένη παρουσίαση των γεγονότων της 11ης Νοεμβρίου 1912, από τη δασκάλα του Δημοτικού Σχολείου Μαυροχωρίου Σόνια Ευθυμιάδου-Παπασταύρου, στους μαθητές του σχολείου μας, πραγματοποιήθηκε σήμερα 10 Νοεμβρίου, παραμονή της επετείου, εκδήλωση αφιερωμένη στα 102 έτη από την απελευθέρωση της Καστοριάς, που για 527 χρόνια παρέμεινε σκλαβωμένη από τους Τούρκους.
Εκ μέρους των μαθητών και του Συλλόγου διδασκόντων ο Διευθυντής του σχολείου μας, αφού ευχαρίστησε τη συνάδελφο για την εξαιρετική παρουσίαση του θέματος, της χάρισε ένα συμβολικό και αναμνηστικό δώρο για να της θυμίζει την παρουσίασή της στη συγκεκριμένη εκδήλωση.

Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

Εκδήλωση για την επέτειο απελευθέρωσης από τους Τούρκους



 
4ο 8/θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
    ΑΡΓΟΥΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΥ
Το σχολείο μας προάγοντας στην πράξη τη συνεργασία μεταξύ σχολείων και εκπαιδευτικών του νομού μας και με αφορμή τα 102 έτη απ’ την απελευθέρωση της περιοχής μας από τους Τούρκους, θα πραγματοποιήσει εκδήλωση για τους μαθητές μας, τη Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014 και ώρα 10:00, με θέμα:
«Πως αποτυπώνεται η αγάπη προς την πατρίδα μέσα από επιστολές πολεμιστών του 1912»
το οποίο θα αναπτύξει η δασκάλα του Δημοτικού Σχολείου Μαυροχωρίου, Σόνια Ευθυμιάδου-Παπασταύρου, έγκριτη συνάδελφος και συγγραφέας, με πολυετή ενασχόληση σε τοπικά ιστορικά θέματα.
Ο Σύλλογος Διδασκόντων
Του 4ου 8/θ Δ.Σ. Άργους Ορεστικού

Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

Γιορτή Σημαίας

Τη Δευτέρα 27 Οκτωβρίου, πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη γιορτή της Σημαίας, παρουσία πολλών γονέων και κηδεμόνων των παιδιών μας.
Αποσπάσματα από την εκδήλωση στα παρακάτω VIDEO, που επιμελήθηκε η δασκάλα της Ε΄τάξης Θεοδότα Τσαγγοπούλου.
Παράδοση Σημαίας και σύντομη ομιλία από το Διευθυντή του Σχολείου μας.

Αφιέρωμα στη Σημαία μας από τους μαθητές της Α΄τάξης

Αφιέρωμα στην 28η Οκτωβρίου 1940. μέσα από κείμενα των Μπρεχτ, Τερζάκη και Ρίτσου από τους μαθητές της Ε΄τάξης